15 år! :D

Hejsan!
Då var det födelsedag då :)
Har ju varit en fullbokad helg med nära och kära som har grattat mig och så. Idag vaknade jag av att mamma, pappa och David kom upp och sjöng för mig med alla presenter. Jag fick kläder, en snygg telefon, datorväska, hårfärg och lite annat smått och gott som alltid behövs. Efter det gjorde jag mig iordning.
Senare kom mormor, morfar, Micke och Mille. Vi åt grillat (Vårkänslor!) och sen hade mormor gjort en supergod tårta :)
Av mormor och morfar fick jag en ny matta till mitt rum (bild kommer så fort mitt rum är fixat) och av Micke Linda, Mille och Enzo fick jag en prenumeration på FRIDA. Så toppen-presenter hela dagen.

Lite bilder från dagen:

(Dagens outfit, nya jeans och nya hängslen)


(Min pappa leker tomte på balkongen och förstör bilden, haha)


(Telefonen jag fick, snygg vah?)


(Bjuder på den... Det mamma har satt på mitt huvud är då dator-väskan jag fick)

Men nu har jag massa att fixa med. Skriver väl imorrn igen. Och då kanske det kommer bilder på mitt rum med nya mattan? :) 
Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0