Färgar håret

Hej!
Som ni kanske förstår av rubriken så är det färgning på G nu. Svart blir det, så nu är det ca 45 minuter tills jag ska tvätta ur den. Hoppas verkligen det blir bra! :P
Men dagen idag har väl vart som vanligt, skola. Och efter det följde jag med hem till Jossan, vi hjälptes åt med matte-läxan och fikade lite och så.

Men dagens:
Jossan har en soffa där själva kudden man sitter på åker ut ibland, och då måste man lyfta en sak bakom och knuffa in kudden med knät. Det ser då lite roligt ut.
Så Jossan kommer in och säger "Juckar du på min soffa?!"
Och utan att tänka svarar jag "Nej, jag försöker bara få in den..."
Jossan "Eh, jaha...?"

Haha, snacka misstolk ;P

Men har inte så mycket mer att skriva idag.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0