2011

Hej!
Nån mer än jag som tycker att 2010 gick sjukt fort?! Jag menar jag var i Egypten i januari förra året, det känns som det var igår... 
Men men, nu är det ett nytt år ja, känner på mig att det kommer att bli ett bra år! :thumbup:

Men kvällen igår var toppen, jag var ju först hos min morbror och kusinerna och åt god mat och hade det bra, sen åkte jag till Jimmy, vi kollade på fyrverkerierna vid slottet och hade det mysigt. Helt klart en toppen nyårsafton! :D

Men nu ska jag spöa lillebrorsan i TV-spel...
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Eller hur det gamla året gick nästan för snabbt!

Kul med en bra kväll! ;)

2011-01-04 @ 18:49:36
URL: http://wevew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0