Distriktslagsmatch igår

Hej!
Förlåt att jag inte her skrivit något de två senaste dagarna. Men i fredags var jag i stan, sen så hade vi Kick off med fotbollslaget. det var superkul! Och mitt lag vann :D
Sen igår var det match med Distriktslaget mot västmanland. Det var också askul! Men tyvärr så förlorade vi. Men jag är riktigt nöjd med min insats iallafall. Så jag är glad ändå... :)
Nu är det bara att tagga för nästa match. Idag möter vi (asså kumla) sturehov. Får se hur det går, är lite sliten i kroppen sen matchen igår. Men älskar ju fotboll, man kan nog aldrig få för mycket av det ;)
Skriver nog sen och berättar hur det gått :P
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Lycka till!! :D

2011-03-27 @ 16:51:57
URL: http://wevew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0