Loppis och fotboll

Hejsan!
Idag gick jag upp klockan 6 typ, var nere vid "uffe's lada" klockan 7 och plockade upp saker till loppisen vi har med klassen för att samla pengar till klassresa. Är det inte så alla vill tillbringa en lördagmorgon?! :S
Nu ska jag väl ta en dusch och piggna till lite innan jag åker ner till fotbollsplan och hejjar på brorsan med Jossan och Jimmy. Senare ska jag sova hos Jossan, så det blir väl att mysa lite framför TV:n, kanske melodifestivalen... 
Ja, det var nog allt jag hade att skriva nu :P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hehe, okej ;)



yeeeh, grön e skönt! (;



hoppas att du hade ddet kul med Jossan & Jimmy! :D

2011-05-14 @ 19:26:50
URL: http://wevew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0