Nya erfarenheter, hehe...

Hej!
Sitter här och gör lite läxor, har precis varit ute och försökt sälja salami, går väl sådär. 
Igår var jag på öppet hus på Alléskolan, tyckte det var ganska bra, men har egentligen ingen aning om vad jag vill gå, det finns så otroligt mycket ju! Men det blir nog bra tillslut :)
Idag har det varit skola som vanligt, men hela tiden efter lunch spenderade jag som basketdomare. Åttorna hade tårtjakt, så jag och några till fick döma, det var kul. Men kan ju inga regler och har aldrig dömt förut, så jag vene om jag skulle vilja ha mig själv som domare, men gillar det där med att domaren dömer, haha ;)
Ne, nu ska jag förtsätta med engelskaläxan en stund till. 
Ha det bra! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0